Ескі автокөліктерге салықты азайту экологиялық жағдайды нашарлатуы мүмкін

Бұл туралы Экология және табиғи ресурстар министрлігі, Мажилис қарауына ұсынылған Салық кодексі жобасын түсіндіріп, хабарлады.
Аталған жобада автокөліктердің жасы бойынша әртүрлі коэффициенттер енгізу ұсынылған. Мәселен, 10-20 жылдық көліктерге 0,7 коэффициенті, ал 20 жылдан асқан көліктерге 0,5 коэффициенті қолданылмақ. Бұл өзгерістер бірдей көлемдегі қозғалтқышы бар көліктерге, бірақ әртүрлі жылдардағы көліктерге салықты есептегенде ескерілетін болады.
Экология және табиғи ресурстар министрлігі бұл шара экологиялық таза жаңа автокөліктерді сатып алуға ынталандыру жасамайтынын және зиянды шығарындыларды азайтуға көмектеспейтінін атап өтті.
Ал, Ұлттық экономика министрлігі ұсынылған әдіс ескі автокөліктердің жалпы паркінің жаңартылуына әсер етпейтінін және көлік иелерінің салық төлеу мәселесін шешуге бағытталғанын түсіндірді.
Сонымен қатар, Қазақстанға автокөліктерді әкелгенде қосымша салықтар, атап айтқанда, кеден бажы, ҚҚС, акциздер және утильалым салығы төленеді, олардың мөлшері көліктің шыққан жылына байланысты өзгеріп тұрады.
Бұл ретте, көліктердің қозғалтқыш көлеміне байланысты салық жүйесі сақталады. Көлемі үлкенірек көліктер үшін салық мөлшері де жоғары болатынын көрсететін жүйе "неғұрлым көп ластасаң, соғұрлым көп төлейсің" деген принципке сәйкес келеді.