Бізге жазылыңыз:

Қазақстанда жасырын мемлекеттік қызметтер онлайн-форматқа ауыстырылды

Қазақстанда жасырын мемлекеттік қызметтер онлайн-форматқа ауыстырылды

Бүгін үкімет отырысының қорытындысы бойынша өткен баспасөз конференциясында ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі Ростислав Коняшкин жасырын мемлекеттік қызметтердің онлайн-форматқа көшірілгені туралы айтты, деп хабарлайды Kapital.kz.

Жасырын мемлекеттік қызметтер дегеніміз не?

"Жасырын қызметтердің бір бөлігі шынында да онлайнға ауыстырылды. Мемлекеттік қызметтердің тізілімінде біз стандарттаған, ережелерін әзірлеген және кейіннен eGov, сыртқы платформалар немесе ХҚКО арқылы цифрландырылған міндетті қызметтер бар", – деп түсіндірді Коняшкин.

Сондай-ақ, e-Otinish платформасы іске қосылғаннан кейін азаматтардың өтініштерінің шамамен 10%-ы шағымдар, ал қалған бөлігі – құқықтарын түсіндіру сұраныстары екені анықталғанын атап өтті.

Қандай қызметтер қолжетімді болды?

ҚР ЦДИАӨМ Мемлекеттік қызметтер комитетінің төрайымы Айнұр Юсупова бұрын реттелмеген қызметтердің нақты мысалдарын келтірді:

  • Әлеуметтік осал отбасылардың балаларына арналған "Мектепке жол" бағдарламасы енді нақты реттелген тәртіп бойынша жүзеге асырылады.

  • Жер учаскелерін жалға алу мерзімін ұзарту енді Ауыл шаруашылығы министрлігімен бірлесіп бекітілген регламенттелген қызмет болып табылады.

  • ЖК қызметін тоқтату: бұрын ЖК жабылғаны туралы ақпарат алу үшін e-Otinish арқылы Мемлекеттік кірістер комитетіне жазбаша сұрау жіберу қажет болатын. Енді азаматтар бұл статусты онлайн-режимде өз бетінше тексере алады.

140 жасырын мемлекеттік қызметтің заңдастырылуы

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Жаслан Мәдиев e-Otinish деректерін талдау көптеген біртекті өтініштердің шын мәнінде мемлекеттік қызметтер екенін анықтағанын айтты. Нәтижесінде "Мемлекеттік қызметтер туралы" заңға өзгерістер енгізіліп, қызметтердің жаппайлығы мен біркелкілігі критерийлері бойынша жасырын қызметтерді анықтау әдістемесі әзірленді. Соның арқасында 140 қызмет заңдастырылып, онлайн-форматқа ауыстырылды.

Азаматтар үшін ашықтық пен ыңғайлылық

Мәдиевтің айтуынша, осындай қызметтерді жүйелі түрде анықтау және онлайн-режимге көшіру e-Otinish жүктемесін азайтуға, сондай-ақ азаматтар мен мемлекеттің өзара әрекеттесуінің ашықтығы мен болжамдылығын арттыруға мүмкіндік береді.

Ұқсас материалдар