
Жақыповтың айтуынша, жұмыстың негізгі бағыттарының бірі қор құрылымын оңтайландыру болып табылады. Атап айтқанда, директорлар кеңесінің қарауына "Самұрық-Қазына Бизнес Сервис"компаниясын тарату туралы мәселе шығарылатын болады. Сондай-ақ, Қор топ активтерінің тиімділігі мен құнын арттыруға, сондай-ақ пайдасыз активтерден арылуға күш салуды жалғастыруда.
"Біз Қордың тиімділігін жақсарту және активтеріміздің құнын жақсарту бойынша жұмысты жалғастырамыз. Осы үдеріс шеңберінде біз бірнеше пайдасыз активтерді жоюды жоспарлап отырмыз, бұл бізге неғұрлым тиімді және стратегиялық маңызды бағыттарға назар аударуға көмектеседі", — деп атап өтті Жақыпов.
Теміржол инфрақұрылымын кеңейту
Инфрақұрылымды дамыту жоспарлары туралы айта келе, Жақыпов теміржол тасымалын дамытудың маңыздылығын атап өтті. "Қазақстан темір жолы" жаңа терминалдар мен порттарды, соның ішінде Бакудегі Алята портын және Будапешттегі құрғақ портты белсенді түрде салуда. Биылғы жылы Қор Румыния мен Болгарияда қатысуды кеңейтуді, сондай-ақ Ресей мен Беларуссиядағы Құрғақ порттарды пайдалануға беруді жоспарлап отыр.
"Біз сондай-ақ Карачи мен Абу-Дабидегі порттарға кіруді қарастырып жатырмыз. Мұның бәрі теміржол инфрақұрылымын кеңейту стратегиясының бір бөлігі болып табылады, оны біз ҚТЖ IPO-сымен инвесторларға ұсынатын боламыз", - деді ол.
Жақыпов Қазақстанның мұхитқа шығуының жоқтығына қарамастан, елдің Қытай мен Еуропа арасында бірегей географиялық орны бар екенін, бұл теміржол тасымалын дамыту үшін үлкен перспективалар ашатынын атап өтті. Инфрақұрылымды тиісті түрде дамыта отырып, Қазақстан тауарларды жеткізу уақытын қысқарта отырып, транзиттік әлеуетті айтарлықтай жақсарта алады, бұл да экономикалық өсуге ықпал ететін болады.
Қордың 2025 жылғы қаржылық жағдайы
Қаржылық болжамдарға келетін болсақ, Жақыпов ағымдағы жылы "Самұрық-Қазына" қаржылық жағдайы нашарлайтынын айтты. Қордың таза пайдасы 2024 жылғы 1,795 трлн теңгемен салыстырғанда 1,438 трлн теңгеге дейін қысқарады деп күтілуде. Сонымен қатар, мемлекеттік қордың қарыздары 2024 жылы 9,039 трлн теңгеден 2025 жылы 10,289 трлн теңгеге дейін ұлғаяды.
Осылайша, кейбір қаржылық қиындықтарға қарамастан, Қор өз ұстанымын нығайту және инфрақұрылымды дамытуға және Қазақстан экономикасына мемлекеттің қатысуын қысқартуға бағытталған стратегиялық маңызды жобаларды іске асыру бойынша жұмысты жалғастыруда.